רביעי, 16 אפריל 2014
שיטת טיפול ייחודית זו משלבת טכניקות טיפול שונות המסייעות באבחון מוקדי הבעיות ובזיהוי השפעתן על הסימפטומים העיקריים עליהם מתלונן המטופל. ד"ר דרימר בעל התמחות בכירופרקטיקה בוגר אוניברסיטת M.S.U המובילה בארה"ב ואוניברסיטת PALMER המייסדת והמובילה בתחום הכירופרקטיקה העולמית.
במהלך לימודיו האקדמיים אסף כלים טיפוליים נוספים מהרפואה הוליסטית . הטיפול משלב שיטות שהוכחו מחקרית כיעילות, ביניהן שיטת טיפול NSA בשילוב טיפול נוירו פיסיולוגיה/ביוכימיה כמו כן, נוירו אמוציונאלי.
דר' דרימר הוא בעל ניסיון טיפולי של למעלה מ-20 שנה ומנהל שתי מרפאות המשרתות נאמנה מטופלים רבים.

מטרת הטיפול :

• איתור שורש הבעיה - אבחון מקיף עוזר בבניית תוכנית טיפולים אישית כדי לסייע לגוף להחלים את עצמו ולפתור את המטופל אחת ולתמיד מהכאב הטורדני.
  • הסרת הלחץ ממערכת העצבים המרכזית ובשילוב טכניקות טיפול נוספות כדי ליצור מרגוע פיזיולוגי רגשי.
  • החלמה מלאה וחינוך לבריאות מושלמת, תוך כדי שימוש בכירופרקטיקה ושיטת-NSA.
  • בטיפול מתקדם ניתן יהיה לשפר את התמודדות הגוף עם מצבי לחץ ובכך להנות מאיכות חיים ומעמוד שידרה/פרקים/שרירים נטולי כאב.

שינוי המיקוד המחשבתי, כך שהמחלה תעבור תהליך ריפוי ויחד איתה הגוף כולו ישתקם, והכאב יעלם. אחת משיטות הטיפול בהן נעזר ד"ר דרימר הינה NSA - שיטת טיפול המבוססת על מגע עדין בנקודות מסיימות לאורך עמוד השדרה. המגע בנקודות אלה גורם למוח דרך מערכת העצבים לשקם את הגוף ולחזור לאיזון. בזמן הטיפול המטופלים מעידים על תגובות שונות הבאות לידי ביטוי באופנים הבאים:

• תגובה תנועתית – בעקבות הטיפול הייחודי יכול להגיע המטופל מרצון פנימי להתמתח ולנוע ובכך לשחרר שרירים/פרקים תפוסים ומתח שנצבר באזורים שונים בגוף.
  • תגובה רגשית – שחרור אמוציונאלי המעורר תגובות רגשיות המתאפיינות בשחרור מכעסים, מעצבות ומחרדה על ידי בכי או צחוק.
  • תגובה נשימתית - הנשימה קלה יותר, עמוקה יותר ויוצרת תחושה של רוגע פיזיולוגי בהורדת המתח והנוקשות מעמוד השדרה, ברפיון שרירים ומרפקים ובהקלה משמעותית בכאב.

המשך לקרוא: דרכי טיפול במרפאת ד"ר דריימר